tisdag 1 november 2011

Tisdag.

Är arg.
Och sedan blir jag arg på mig själv.
Jag skulle gärna vilja dela versionen med er.

Är det något som får mig helt ur balans så är det denna orättvisa och märklighet.


.....


Igår fyllde Ajjvid hela fem år.
Mosters stora pojk.
Han med dom fina ögonen.
Mörka håret.
Vilken en.





Idag är det 1a november.

På torsdag fyller nästa lyckotroll år.
Joar fyller SJU år.
Min fina kung.
Minsta hjärtat Axel har lärt sig komma upp på stolar, och bord.
Ååhj.
Han vill alltid ha bilnycklarna eller min mobil när jag kommer dit.
Han kan säga VILLE också.



.....


Man kan inte tro att det är 1a november idag.
Jag ÖNSKAR att det kunde vara 1a april.
Allt är ett stort aprilskämt.




" I'm all messed up, I'm so out of line
  Stilettos and broken bottles
  I'm spinning around in circles
.. "



Robyn håller mig sällskap i musiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar