lördag 26 november 2011

Lördag.

Solen var här idag!

Jag har fullt i kartonger i hallen just nu.
Tycker inte om när det är kaos och man inte får plats.
Panik. Släpp fram mig.
Men det ska bli alldeles tvärtom snart.
Det kommer eka i rummen.

Jag har ingen soffa, den skänkte jag till Peace & Love.
Lär leta på mina röda hyllor -sedan tiden på Wallingatan.

Kanske dom är fina än?

Det är svårt att veta hur jag vill ha det egentligen.
Jag drömmer om det jag inte kan ha.
Bara för att krångla till det.






( lånade bilder )

Dom här från Marimekko har jag gillat i flera år.
Men vet inte om det är favoriter något mer.
Kanske Kaiku.
Det är grönt i det.

Den här mattan är fin.

( lånade bilder )

Eller den i plast..



Vill ha flera stringhyllor.
För mina böcker ( som jag köper och aldrig läser )
Alla rådjuren, fåglarna.
Alla fina fotografier jag vill ha framme.



Och i min fantastiska soffa som jag inte äger än, kunde det få vara en sådan här kudde i..
( Bland alla andra fina kuddar jag har )

Sakerna är hittade på Design online 's sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar