måndag 28 november 2011

Måndag.

Tanken slog mig i morses - jaa! såklart det är.
Och fick det bekräftat från VC.

Varför jag har sådan märklig känsla i halsen.

Det är biverkningar från Symbicorten!



( Lånad bild )

 

Jag mår illa.
Verkligen illa.


Det är ett tryck över halsgropen.

Dom som känner mig vet att min hals inte tål det minsta beröring runt omkring.
Vilket Rydo alltid tyckte var roligt om jag satte i framsätet i  bilen, och han bakom = stryptag.

Jag får PANIK.


Jag tror att jag blev hängd i något tidigare liv.

Helt seriöst.
Det känns jättemärkligt och det där trycket gör att jag mår jätteilla.
Ikväll har det varit extra obehagligt.

Och jag måste ta den medicinen dagligen / flera gånger per dag.
Inte bra.



.....



Jag trodde att jag skulle flytta ur huset idag.
Men det blir i morgon.
Jag vill ju NU.
Allt är nästan nerpackat i alla fall.
Otålig.
Tålamod är inte min starkaste sida.
:)
Och såklart märker jag NU vad jag skulle ha behövt köpt på tex IKEA och diverse affärer.
Förvaring.
Man vill ju ha allt på en gång.
Hehu.

Såg en snygg soffa på Blocket.
Men ja, vem vill åka till Jämtland med mig? :)






( Bild från Hushagen )

Jag packade ner mina böcker idag,
dom blev instoppade i ena skåpet för jag sålde ju Teak-bokhyllan i all hast i höstas.

Har jättemånga böcker som jag inte ens har läst.
Hej koncentration! /ADD - http://adhd-npf.com/vad-ar-add/

Och varför jag laddar upp en bild på mina böcker är att jag skulle få fram att just då när bilden togs hade jag börjat läsa i åtta stycken böcker.
Samtidigt.
Försökte, men det gick inte.

Men det får bli nästa projekt.
Att försöka läsa böcker.
Igen.
Tycker ju om att läsa.
Och så vill jag framkalla foton.
(Jag tar ca tusen foton per månad)
Men jag kanske blir rik någon dag och kan framkalla alla på en gång!

/Positiva klubben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar