lördag 5 november 2011

Lördag.

Jag bad honom kasta bort min parfym - borde leta efter en ny doft.
Fast jag brukar sällan använda parfym, egentligen.
Men den där hade jag gärna.
Lite för hans skull.

Dom här dofterna tycker jag om,
men aldrig kommit mig för att köpa.

( Lånade bilder )



Och jag gör mer än gärna reklam för världens bästa handcremé.




Alla helgons dag.
Förra året tände jag ljuslyktorna ute på trappen i Vallentuna.
Morfar, mormor och moster B.
Evigt saknade.

Vi firade tio månader någon dag efteråt.






Vet inte om det är dom solfattiga dagarna vi upplever nu eller om det är en neråtsvacka?
Vill vara glad och pigg.
Nu är jag bara trött, och tänker för mycket.
Vill helst sova.

Lyssnat på massa musik från förr.
Dom är tidiga gala-åren.
Vilken tid.
Tänk om man visste då att dom inte skulle finnas för evigt - skulle jag ha gjort annorlunda då?






"Well, you know I have a love, a love for everyone I know
  And you know I have a drive to live I won't let go"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar