onsdag 23 november 2011

Onsdag eftermiddag.




Helgen.

I lördags var vi hos storebror.
Bubbelvin och Chilinötter.
Insåg att det var SEX hela år sedan jag drack Absinthe senast.
Det var Per och jag. Back in the days.

Det blev dock inte samma mängd som då -
vilket nästan var livsavgörande dagen efter kvällen före.
Men det räckte.

Men OJ vad kul det var med gala på Hushagen.

Som jag längtat efter en gala med det sällskapet. <3


....


Uppe tidigt idag.
Det var möte i Blge 10.15.
Jag var där långt före.
Nu är jag jättetrött.
Som alltid efter något som jag tänkt sönder.
Trött.


Igår var det också en äventyrsdag.
Dagen började runt 07 på morgonen.
Vi åkte till Västerås.
IKEA.
Det var en jättemysig dag.
Hade bara velat haft en soffa, och en stooor säng med hem.
Hihi.

Noterade att butiken Chillistore också finns där bredvid.

Jag fick för en nanosekund ont i magen.
Minnen. Barkarby. Vallentuna. Allt.
Det underbara är att minnena blir suddigare.

Märkligt va?
Man ska tydligen radera sin egna hårddisk.





 ( Lånad bild )

Hämtade ut boken i måndags på biblioteket.
Ska försöka läsa den.
!




Sade jag att jag är korthårig nu?

Har bara Inte kommit på vad jag ska ha för hårfärg än bara.









1 kommentar:

  1. Jag har läst boken, den har sina poänger. Lättläst.

    SvaraRadera