tisdag 8 november 2011

Tisdag kväll.



I morgon är det en månad sedan vi avslutade det här.
Jag hann knappt komma hem förens det var en ny i bilden.
 (Fast jag lovar, det spelar ingen roll längre )
Jag sörjer bara att det Inte blev som jag hade tänkt.
Vad det nu var?

Game over.

Tack och adjö.


Det är ovant men Nu är det JAG  som gäller.
Med skräckblandad förtjusning ser jag fram emot vintern.
Med mina nya vänner och gamla vänner.

Men för den delen ska jag bry mig om er alla ändå.
Inte bli som dom.
Dom där självupptagna endra.
Här finns kärlek.


....


Pratade med en välbekant röst ikväll.
Saknar dig min älskepälsk Miamia.
Tänk så mycket vi har upplevt ihop.
Allt från första drinken till Guns N´Roses på Stockholms stadion 1993.
Den 12 juni.
Glömmer aldrig det datumet.

Så som många andra datum.
Och telefon-nummer som sitter kvar i mitt minne från pojkar jag var förtjust i mellanstadiet.
Märkligt.
Nu minns jag knappt någonting.


....


Hälsade på hos käraste Farmor idag.
<3
Alltid lika fint.
Min lilla farmor.




Igår kväll var det vattengymnastik och bubbel i poolen.
I morgon blir det igen.
Det blir bra nu.
Med allt.

Snart ett nytt avsnitt utav Dexter och kryp i säng.
Hemma i Slottet Gomorronsol.

( Lånad bild )



Ikväll kom kylan.
Det blir nog frost inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar