torsdag 3 november 2011

Joars födelsedaa.




( Lånade bilder )

Jag har handlat för mina "spara till en ny soffa"-pengar två stycken bysthållare.
Tycker verkligen inte om provhytter.
Skulle behöva en helt ny kropp.
Tycker inte om min.


Var till min husläkare idag, han som aldrig är där ni vet.
Han pratade i en timme.
Jag sade inte mycket egentligen.
Men det känns som det har stannat av lite.
På tisdag ska dom prata om ny medicin.

Prio ETT för mig är i alla fall fortfarande att flytta.
Sedan bara jag har flyttat känns det som mitt nya liv kan börja på riktigt.
Jag är för rastlös att bo i Floda nu.
Fel tid, fel anledningar jag bor där.
Det var inte på mina villkor.



HURRA HURRA HURRA HURRA
Idag fyller världens bästa och finaste lilla pojk - Joar SJU år.
Världens bästa och finaste Ajjvid fyllde fem i måndags.
Jag är där och hälsar på så ofta jag kan nu.
Dom gör mig så glad.
Dom är så olika.
Mörk, blond och ljusblond.
<3







( Arkivbilder )


A och J. Vilka ena. <3




....


Ville och jag har sovit på soffan på Hushagen inatt.
Men nu åker vi snart hem till oss.
Jag saknar morgon och kvällspromenaderna här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar