torsdag 12 januari 2012

Torsdag.




I morgon är det fredag OCH den 13e.
Jag ska äntligen börja med nya medicinen.
Vore man lite skrockfull kanske man väntade tills på lördagen?

Men jag vill komma igång.
Helst nu.
Undrar om hjärnan och jag blir vänner nu?

(Just ja, jag ska skriva dagbok)


...



Det är ganska tröttsamt att när man kommenterar något på Facebook som handlar om varg

( VÄRLDENS FARLIGASTE DJUR!!) 

så blir man idiotförklarad och nu senast inte ens få leva om man vill ha varg.
Jag har ju inte sådan stor impulskontroll utan jag skriver och tänker sedan.

Men nu raderade jag mina inlägg.
Orkar inte med dessa människor.

Varför släpper man ut sina hundar där man VET att det är risk för att dom blir tagna av vargen?
Det förstår jag liksom inte.
Hur djurvän är man då?
Våga riskera livet på ens hund?

Men jag är ju ingen jägare och vet då absolut ingenting.

Ni vet.

Tänker varghatarna någonsin på att vanliga HUNDAR kan vara livsfarliga?
Biter människor?
Biter ihjäl andra hundar?
Biter BARN? 
Biter andra djur?


Men som jag skrev.
Det är tröttsamt.
Tänk om samma eld och lågor kunde användas till något bra.
Tex att hjälpa människor i nöd.

Men nej, då sitter man tyst och tittar åt andra hållet.
Men ett pip om VARG.

Då jävlar.

( Lånade bilder )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar