söndag 8 januari 2012

Söndag.

Idag är det TVÅ år sedan jag fick besök på Hushagen.
Det var jättemysigt.
Jättepirrigt.
Och jättekyligt.
Minus 29 grader.

Har nog Aldrig blivit så förälskad i någon som jag blev då.





( Lånad bild )


Ser fram emot ett nytt år.
Mitt år!
2012. 
2011 var inte mitt.


Det är med skräckblandad förtjusning jag börjar tänka framåt.
Spännande.
Och läskigt.
Det är faktiskt ganska skönt att vara lite nollställd även i känslorna.
Jag har mina hjärtan och vänner som gör mig glad.
<3


Väntar på ett telefonsamtal antingen i morgon eller på tisdag!
Om medicinen.



...



Vi var ut och letade efter vargen som dom sett i Hagen.
Jag såg rådjursspår, harspår och något till spår.
Men tycker vargspåren borde vara större än dom jag såg.?

Jag tycker om att titta efter djurspår.
I somras när vi bodde i Sandvika, brukade jag visa Ville spår efter djur, tex färsk älgspillning eller liknande.
Brukade skoja att det var bara jag som brydde mig, inte Ville.











Tyvärr såg vi ingen ungvarg idag.
Ville och Nisse satte i tryggt förvar inne i bilen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar