tisdag 31 januari 2012

Tisdag.






Vi är på andra sidan älven en stund.


Dagen så långt..

Träffat en människa i förmiddags som jag ska ha att göra med framöver.
Setat i ett väntrum 40-45 minuter och gått därifrån innan det blev min tur.
Har gjort iordning en huvtröja jag köpte medan jag bodde i Vallentuna, sprättat bort huvan.
Tänkt på en vän som jag tycker om. <3
Eller egentligen flera, men en speciellt.


....


Det känns bra att veta att i tre månader framöver -  så finns det fler som är som jag på samma ställe.
Och det blir nog bra.
Vi mot dom!


...


Jag skulle vilja skriva om massa saker som är aktuella.

Som samveten.
Självupptagenhet.
Attityder.
Känslor.
Att ta vara på varandra, prata, finnas där, vara en vän.
Är du självupptagen står du där ensam kvar tillslut.

Jag vill innerligt tro på karma fastän den senaste veckans händelse får en att undra VARFÖR?

Med mera med mera.


 



Och sådana som tror sig veta allt är heller ingen favorit direkt.
Och sådana som kommer med råd till en som den själv inte har levt upp till, eller är nedlåtande.

Sådana saker.
Men låter bli.

Punkt.







Blev så glad över att storebror kom igår.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar