söndag 29 januari 2012

Söndag.





Idag sken solen på oss.
Kallt, älvorna dansade på Noret.
Fyllde i hjärtat vid P's ljus. Igen.

När vi gick hemåt igen kändes det som solen värmde lite i ryggen.

Tänk när det börjar närma sig vår, det droppar från taken.
Asfalten smälter fram och det knastrar av grus när man går.

Den här våren och sommaren kommer bli annorlunda.


P och jag har gruppterapi i morgon.
Ska träffa en arbetsterapeut på tisdag.
Det börjar hända saker.

Jag funderar mycket på mitt gamla liv -
det gör det fortfarande ont i hjärtat.
Jag sörjer nog än.
Fast inte i ånger.
Svårt att förklara.

Som jag nämnde förut har jag inga känslor för någon nu.
Verkligen nystart.
Och det är ett nytt liv för fler än mig framöver.
Ska bli spännande att följas åt.


<3


Så glad över mina fina jag har runt omkring mig.
Nya hjärtan och gamla hjärtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar