onsdag 11 januari 2012

Onsdag.






Igår tog jag bussen till Borlänge.
Först var det nästan att jag redan där vid busshållplatsen ångrade mig.
Men bussen kom tillslut.
Och jag följde med.
Jag hade äntligen fått med mig min uråldriga mp3-spelare med så jag kunde koppla av hjärnan en stund.

Använder folk mp3 nuförtiden förresten?

Jag har min lilla svarta Creative.
Med hörlurar från Sennheiser.
Viss musik passar bättre till att lyssna i lurar.
Man gör inget annat än att lyssnar just där och då.
Koncentration.

Jag övar på det.


...


Varm choklad-fikade med kära syster Kerstin på Peace&Love.
Emil var förbi och sade hejokram.
Mumin hämtade mig och vi åkte till nästa syster.
Jag är glad att jag lyckades ignorera dom där konstiga tankarna och åkte iväg.
För jag vet ju hur trevligt och mysigt det skulle bli.
Och blev.
<3


Var inte riktigt i ork för kvällens träning så passade på att handla istället.

Sköterskans ord: "- Du har ju lite emot dig" när jag ringde och berättade om biverkningarna jag har.
Men ska testa om det blir bättre med den blåa.


...



I morgon.
Äntligen.
Damen ringde idag.
Allt såg bra ut.
Bara att sätta igång.












Ni som vet.
Jag älskar träd och skuggorna från träd.
Den röda tråden som följer med år efter år i min fotografering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar