torsdag 22 december 2011

Torsdagkväll.

Joar somnade på soffan medan jag var hem till mig och hämtade tandborsten.
Plutten.
Mitt sovsällskap inatt.
Liten pojk och Villepojk.

<3


Haft en fin dag med min sötnos Hanna från Källbäcken, och såklart fina Malin och 'morfar' Alf.
Alltid lika trevligt och glatt.
Fick julklapp och flyttpresent.
TACK!
( Ett rådjur och fåglar )

Hihi.

Vi bakade pepparkakor - Mumin hade gjort en deg åt oss igår kväll.
Resultatet blev gott i alla fall.
Haha.
Kom på att vi har ju ingen Dalahäst-form!
Det måste man ju ha.









( Lånad Dalahäst-bild )





...



I morgon är det fredag. Sedan är det lördag!
Julafton!






Klädde granen hos mor & far igår.
Den blev fin.


Vilken väntan det var på att det skulle bli den DÄR dagen!
Vi brukade alltid få varsitt paket på julaftons morgon.
En lapp i julstrumpan och vi fick leta klapp.

Jag tycker om julen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar