torsdag 29 december 2011

Torsdag.





Bussen var försenad.
Det var i alla fall inte minusgrader.
Det här märkliga vädret är allt annat än vinterväder.
Tacksam för busskuren att kura i, slippa stå ute i regnet och vänta. 
Och vänta.


....


Jag åkte till Kupolen trots mellandagsreor och folk och fanskap.
Köpte mig fina armband och en fin svart stor halsduk på Indiska.
Och det numer livsviktiga nässprayet.

Jag gick till P&L cafét ensam.
Beställde varm choklad och väntade in sällskapet.
Blev att tänka på den där nyårsaftonen för snart precis TVÅ år sedan.
Vilken gala.

I was everyone!

Synd dom inte har en sådan på lördag.

Jag skulle gärna vilja göra 
något fantastiskt.


Samtidigt som jag vill gömma mig hemma under täcket.
Har en flaska bubbel i kylen.
In case of emergency.



....



Var till Åselby efter jag och Emil "lunchade".
Blev att prata om det som var förr.
Kanske borde skriva av mig.
Ändå.
Jag tror det.

Joar säger så snälla saker jämt..
Det är så fint att höra, jag vet ingen som är som honom.
Han är så fin rakt igenom.
Arvid ville jag skulle sova kvar.
Och Axel är så rolig.
Glada pricken.

Om jag får barn någon gång så hoppas jag att dom blir som min systers - allihop.
Dom har stora hjärtan alla fem.







// Moster <3




Det kanske är en kombinerad vinterdepression/ pms/ allmänt kaos-läge jag är i.
Kanske går över i morgon.





Jag behöver en lägenhet eller en sambo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar