måndag 5 december 2011

Måndag.

Irritationen stiger.

Jag vet inte hur svårt det kan vara att skriva ner önskemål, verkställa dom och skriva in i datorn när man jobbar med kundtjänst?

Tydligen har Tele2 ingen fungerande system.

Vet inte hur många gånger jag har ringt kundtjänst för att till exempel ordna upp felaktiga fakturor, fråga varför det dröjer med tjänster som utlovats och så tusen vidare.


Tröttsamt.
Deras mobila internet ska jag ju inte ens nämna.

Tycker det är så tråkigt när man ber om saker, folk lovar att hjälpa och sedan är det som man inte ens ringt ens.
Jag har ingen lust att ringa och bråka om saker som folk har lovat att ordna just FÖR att man inte vill ha TRASSEL.


....


Ett annat smått nederlag är att jag måste flytta snart igen.
Jag som börjar känna mig hemma.
Allt måste packas ner.
Ännu en flytt.





....


Helgen.

I fredags träffade jag mina pojkar i Å-by.
Äntligen.

Har saknat dom.
<3
Hälsade på denna där i Blge.
Det var fint.
Vi hyrde film och pussades.


....



Idag var solen vaken samtidigt som mig.


Blåser isvindar längs Hagvägen.
Älven är mörk och kall.
Det är snö i luften.







Har jag berättat att jag vaknat två gånger två nätter på grund av ljud ifrån köket?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar