söndag 25 december 2011

Juldagen.

Har drömt mycket de senaste nätterna.
Gamla hjärnspöken dyker upp och stör.
Det är mycket funderingar som smyger fram över ytan.
Vet inte vad drömmarna symboliserar?

Skulle kunna förklara att känslan är som när Nazgûl känner att ringen är i närheten.
Det är väl närmaste jag kan förklara.




( Lånad bild )

Fast jag vill ju inte åt ringen.


....



Julaftonen var fin.
Tack min kära familj för en trevlig dag.
<3

Det är status-uppdateringarnas afton på Facebook - vem som haft det myspysigast i jul.
Eller för den del foto-uppdateringar.
Ibland känns det som folk bara tar bilder för Facebook's skull.
Håller ni inte med?

Eller så är jag bara cynisk.?



....





Jag är blond.
Blekte håret två gånger för att det skulle bli fint.
Nu är jag ok.




....


Såg att Lejonkungen har biopremiär i 3D.
Vi pratade om den igår.
Kanske jag ska fråga någon om en biodejt snart.


Ikväll trodde jag det skulle hända något.
Men i morgon kanske?
Bubbel?

Kan jag inte få ett hotellrum som är reserverat bara för mig när jag vill hänga i Borlänge?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar