fredag 9 december 2011

Fredag.

Idag är det verkligen vinter.
Såpass att det var lockande att krypa ner i sängen efter morgonpromenaden igen.
Och det gjorde jag.
Somnade.
Vaknade med Ville på armen.
Nu sover vi med lampan tänd på nätterna.
Då är det lugnt.







Jag tror att jag drömde om mitt fd jobb i Vallentuna inatt.
Kommer nog aldrig dit och hälsar på mer.
Jag som lovade.
:(


...



Fick svar på mailet om lägenheterna i morse.
Jag ligger på 45:e plats och så vidare på mina intresseanmälningar.
Kändes väl kanske inte så vidare hoppfullt?
Jag fortsätter att sakna Hushagen.






Det sägs att det är fredag idag.
( Jag har haft min helgkänsla tidigare i veckan )

Hade gärna druckit bubbelvin, pratat och lyssnat på musik hela natten.



...



Åh, det är ju den här helgen jag skulle ha varit i Stockholm.
Stockholms hundmässa.


( Lånad bild )

Lördag och söndag.
Hade det fortsatt varit mitt gamla liv hade jag kunnat åka dit.
Fast det hade ju inte varit säkert det heller.

Men.

Kanske jag tittar på den här ikväll om koncentrationen är med.


 ( Lånad bild )

Jag gillar Johan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar