lördag 31 december 2011

Nyårsafton.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  

Jag såg saker som jag inte sett förut.
 
Höll du några av dina nyårslöften?  

Brukar inte ha några, mer än det vanliga, börja ett nytt liv. Yatta Yatta.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


 Tror inte det.

Dog någon som stod dig nära?  


Inte i år.

Vilka länder besökte du? 


Stockholm, Sverige. Och husvagnscampade hos mor & far.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? 


NORMALA saker.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?  


3-4e  juni och 9e oktober. 25e juli - Vanja och Simons bröllop.

Vad var din största framgång 2011?  


Att jag kom igenom det.

Största misstaget?  


Att jag varit blind.

Har du varit sjuk eller skadat dig? 

  
Hade en akut depression som inte var någon vidare höjdare. 
Trassel med astman.
.
Bästa köpet?  


Min soffa kanske?, Blocket-fynd.

Vad spenderade du mest pengar på?
 


Medicin. Mitt hår! Klippte mig två gånger på Moderna salongen.

Gjorde någonting dig riktigt glad?  


Mina syskonbarn ligger alltid i topp. Familj och mina djur. Vanjas fina bröllop.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?  


Straight to hell - The Clash, Dancing on my own - Robyn, Indestructible - Robyn

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 


Brustet hjärta. Det var inte mitt år helt enkelt.

Vad önskar du att du gjort mer? 


Lyssnat på kloka råd.

Vad önskar du att du gjort mindre?  


Gråtit.

Hur tillbringade du julen?  


Med min kära familj hemma hos min storasyster i Borlänge.

Blev du kär i år? 


Jag var kär.

Hur många one-night stands? 


0

Favoritprogram på TV?  


Dexter  Allt för Sverige

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? 


Hatar kanske inte, men absolut ogillar. Tycker inte om falska människor.
 .

Bästa boken du läste i år? 



Har nog inte läst en hel bok i år..


Största musikaliska upptäckten?


Robyn.


Något du önskade dig och fick?

Nej.


Något du önskade dig men inte fick?

Ja.

Årets bästa film du sett?


Jag har ingen aning? Har jag sett någon film? Kommer inte på någon speciell.


Vad gjorde du på din födelsedag 2011? 


Jag var i Vallentuna, fick paket på posten av mor & far. <3


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 

Att vara föreklok, inte efterklok.
Nästa år ska bli mitt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011? 

Färggladare kläder.

Vad fick dig att må bra?  

Att veta så många som fanns där när det behövdes. 
Det gjorde mig väldigt rörd.


Vilken kändis var du mest sugen på? 

Är lite hemligt kär i hon som spelar Dexters syster Deb.
Jennifer Carpenter.
Tycker hon är fin.
Så vill ju jag se ut.





Hakon han vet, vi tycker lika!


Vem saknade du?  

Moster B. Alltid.

De bästa nya människorna du träffade? 

Att jag fick en extra-storasyster var guld värt.

2 kommentarer:

  1. Bra 2011 för Kerstin. Att få en kär lillasyster. Har aldrig haft någon förut.

    SvaraRadera
  2. <3 Och du förstod att det var dig jag menade också i att folk fanns där för mig i somras. Jag är rörd fortfarande över det.

    SvaraRadera