onsdag 14 december 2011

Onsdag.

Jag och Ville har varit på minisemester ett dygn.

Hushagen.
Det var inget vidare promenadväder.
Is.
Bokstavligt.





Det var ett fint dygn ändå trots det tråkiga regnblasket.

Ville fick tjejj-besök utav Kajsa, som han är förtjust i.
Dom busade i hundhagen med spring i tassarna.
Tyvärr blev det inga bilder på buset på grund av regn.

Kerstin hade med en fin Palestina-sjal till mig!
<3 

Tack vad söt du är.
Min kära extrasyster.

Tittade på lite tv i granngården.
Puss och gos.
Pysmys.



...




Igår var det Lucia.
Vaknade tidigt, tog täcket med mig in i rummet och kröp ner i soffan och tittade på svt2.
Det var fint.
Ville kom in och lade sig med mig.







När jag var femton år var jag Lucia i Floda.

Det känns som i ett tidigare liv.
Hade stearin i håret minns jag.
Fick fina Lucia-smycket utav Ulf E.
Vår egna fina guldsmed i Floda.



...



Träffade alla mina fem favoriter i Å-by igår eftermiddag.

 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar