torsdag 13 oktober 2011

Torsdag.

Jag har fått höra att jag är stark.
Men jag känner mig inte stark?
Även idag fick jag beröm.
Jag har fått det av olika personer i flera dagar.
Vågar man visa känslor, får man känslor tillbaka.
Jag är tacksam över era fina ord.





Under samtalet i Djurås insåg jag att kanske jag har känt mig så trött så trött på grund av allting runt omkring mig?

Jag har en annan insikt nu - även om det smärtar enormt.
Vad det är det behåller jag för mig själv.
Dom som vet vet.
Eva N är jättebra att samtala med.





Ikväll är det någon föreläsning om ADHD i Himmilsgården.
Mumin och jag ska åka dit.
Kanske E och P.
Vi får se.
Kan vara intressant.
Det handlar bland annat om stress.
Så kl 18.00 till runtomkring 20.30 ska vi lyssna på massa saker.
En utmaning bara det.


...



Frågar om det händer någonting till helgen.?
Jag måste aktivera min hjärna.
Ingen dötid helst får det bli.









( Bilderna är Nina Hemmingssons )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar