fredag 21 oktober 2011

Fredag.

Huvudvärk och trött.
Frussen.
Fredagkväll.
Längtar till sängen.

Har varit till min ena farbrors stuga idag och grillat korv, fotat och druckit varm choklad.
Ville och Nisse har lekt av sig och luktat i skogen.
Min farbror har två Border collie-tjejjor som Ville är förtjust i.
Tyvärr tycker dom inte likadant tillbaka.
Men det går bra ändå.
<3





Solen sken och det var härligt att få vara ute.
Önskar att jag kan ha en liten stuga i skogen när jag blir stor.
Elda i kamin.
Lukten.
Och hur gott man sover i skogen.
Tryggt.


...


Igår köpte jag ett rött läppstift.
Det är förändringar på gång.



När kvällarna smyger sig på känner jag saknaden.
Allt det där.



....


Idag är det förresten ETT år sedan vi bråkade med "Idioten" med hunden i Vallentuna.
Jag vet inte - men oktober-månad i fjol verkar att ha etsat sig kvar i minnet.
Har flera saker som finns kvar.
Det kanske är för mitt nya liv började utanför Hushagen?

I alla fall så är det lätt att tänka för mycket.
Som sagt.
Det är kväll.
I morgon är en ny dag.


...



OBS!
Mitt sim-kort till telefonen har lagt av.
Lång historia.
Finns på min mors telefon så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar