lördag 29 oktober 2011

Lördag kväll.

Spenderade fredagskvällen i Å-by.
Myspys med mina lyckotroll.

Vad fina dom är.
Vad glad jag blir utav dom.

Somnade sedan under ett rosaprickigt täcke.
Somnade till ljudet av en litet snarkande hjärta som låg på soffan.
Joar.
Min fina pojk.




Imorses ringde klockan tjugo i sju.
Trött. ZzZz.

( Klockan brukar inte ringa den tiden nuförtiden )
Extra motigt är det ju att vakna när det är mörkt tycker jag - morgontröttast i stan.
Men vi hade ett roligt äventyr framför oss.


Busscharter t Ikea!





Det var en fin dag.
Minns inte när jag och syster var ensamma ute sist?
:)

Det var gratis bussresa tur & retur, gratis frukost - fast vi köpte fika istället.
JÄTTEGOD kanelbulle.
Gratis lunch - kycklingfilé m sås och pommes.

Köpte Ville en söt present - moroten som är på bilden där uppe.
Jag är med och stödjer insamlingen till UNICEF

Innan Ikea gick vi till köpcentret.
Och efter Ikea köpte jag ett fint svart täcke åt Ville.
Svart med stjärnor på.
Bra pris på Hööks ridsport.
Fina Villekillen.




..




Fick ett bra sms-svar igår kväll.
Tack för upplysningen.
Inga mer misstag nu.
Aldrig.


Det är synd att det inte går att bara vara.
Vi är väl samma människor som då?

Lugn och ro.
Vad skönt det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar