lördag 1 oktober 2011


Höst i Åselby.
Jag måste ha missat när träden blev gula.
Var det grönare träd i Vallentuna?
När blev det höst?


Jag var på ett bekant ställe inatt.
Hushagen





Jag saknar mina minnen och min lägenhet jättemycket.
Helst nu när jag inte vet var jag ska bo.

Fortfarande lika obekväm med att inte veta.
Där var jag trygg.
Jag vill bo här, där och borta där.
Med dig.

Så glad att jag kom iväg på dom bestämda planerna igår.
Jag var ut på galej!
Det ni!
Det var myspys på Peace & Love cafét ..
Musikquiz - egentligen allt möjligt-quiz.
Vi var lag Torggatan.





Jag och biblioteksdamerna tog sällskap hem efteråt.
Jag sov på soffan hos min kära storebror.
(Han är i Berlin)

Det var Så ovant att inte ha Ville med sig.
Han var hos morfar och mormor i Floda.
Jag är van att alltid ha min fina pojk med mig.

Så gissa hur tomt det var inatt?

Ingen kvällskissning, ingen morgonpromenad.
Men NU är jag tillbaka hemma igen.

Joar och Freja är också här.
<3

(Fattas bara min fina prins)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar