fredag 28 oktober 2011

Fredag.

Igår kväll blev det för många tankar.
Jag blev liten.
Världen stor.

Jag somnade aldrig.
Låg och funderade.
Pajjen låg nära, så nära att jag kunde snusa i hennes päls.
Tryggt.
Varmt.



( Vi gör våra val i livet, väljer bort )




Loggar in på datorn och läser Kerstins blogg, jag blir också glad över att se min storebror!!

Han som jag skulle vilja träffa mer.
Cykla våra timslånga turer.
Dricka vårat vin.
Lyssna på vår musik.
Ha vår fantastiska bakis - och trötthumor.
Som bara vi kan ha.

Blev innerligt rörd över -  att jag fanns med i en mening.
En mening som Kerstin sagt till mig förut.
Men jag inte kan ta till mig.
Läs själva.

kulturochvelour






Inatt sover jag hos syster.
Det ser jag fram emot.
Träffa mina hjärtan.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar