torsdag 31 mars 2011

Torsdag.


Har fått en förfrågan som jag tackade Ja till.
Fast hela mig säger Nej. Men så säger min hjärna jämt.
Ska bli spännande och en bra erfarenhet!
Berättar mera sedan....

Fick följa med bästa Elisabeth till Erikshjälpen, där köpte jag ett påslakans set för barn med Moooomin på. Tänkte Ville skulle få lite upp-piffat.
Eller så kanske jag Traderar, väldigt länge sedan jag gjorde affärer där.
Sedan var vi till Upplands väsby centrum, ett köpcentrum jag inte har varit till innan - fast vi bor nästgårds..
Köpte lite smått och gott.
( Jag är sällan till affärer,  så måste ju få köpa någonting ibland ) Hiho.
Önskar som vanligt mera pengar + en stor lägenhet jag får inreda. Här blir det inte "hemma" riktigt.
Det är ju så nytt här så man vågar knappt sätta upp något på väggen!
Lär sätta upp gardinstänger i helgen. Solen ligger på här i stora rummet hela förmiddagen.
Och vi har stoora fönster. Pju!

Jag som älskar att pyssla.
Vill ha ett stort skåp/ bokhylla till mina rådjur. En fin byrå till våra kläder. Och tusen mera.
Saknar alla mina väggklockor och MINA fina saker som står nedpackade hos mor & far ännu.






Har många fler rådjur än när jag tog det kortet i oktober. Dom måste ju synas och få plats. Hihi.
Borde ha belysning på underverken också!
N är inte så vidare värst imponerad utav dom. Men han har ju ingen smak!






Nu ska jag försöka lugna ner mig och andas lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar