måndag 21 mars 2011

Måndag.

Hunnit med huvudvärk och besök hos husläkaren. Blev sjukskriven till 18/4.
"- Du har så mycket skuld i dig, du har en sjukdom Elin" sade hon.  
Men. Det är inte så lätt.




Ska åka hemåt Dalarna i morgon förmiddag, jag hade tänkt att åka redan idag.. Men att bara välja från vilken station jag ska åka från var rena berget att klättra upp på så väljer jag i morgon. Som jag sagt.




Att det var sol hela helgen, att vi hade alla hundarna och att N var ledig gjorde mig glad och lugn.
Vi har varit ute mycket och hundbusat här nere på åkern bakom vårat hus, hundarna har sprungit och fjompat sig i massor. <3

Idag är det grått igen, men det sades på nyheterna att det ska bli sol i veckan så får hoppas på det!!
Vill ju dricka Mumins varma choklad ute på härbretrappen, hälsa på och mysa med mina pojkar och flickor, träffa Farmor med mera. Ska bli skönt att slippa stressa - att få en vecka på mig att bara vara.
Det är guld värt i skrivande stund.


Take Comfort - The Cooper Temple Clause


Tacksam varje dag över N. Att ligga på hans arm och lukta på hans hals är bättre än all medicin i hela världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar