söndag 13 mars 2011

Söndag.



Har gäspat ungefär tvåhundrafemtiotusen gånger nu. Och så är jag frussen. N sade åt mig att kolla biverkningarna på min ena medicin angående att jag fryser varje dag, morgon som kväll.
Och Yes "Frysningar" finns. Gäspningar vet jag ju om.
Nu på dagen så blev det så grått och trist ute igen. Mörkt och ruggigt.
Jag skulle kunna krypa ner under täcket nu i skrivande stund.
Men att sova för natten vid 17isch är kanske inte det optimala. .. ?

Jag ska till KS på onsdag!
Tappa 450ml blod åt MAS-forskningen jag är med i. Sedan kanske jag får några roliga resultat? Eller så är dom nöjd och inte säger någonting alls.
Har ju i och för sig fått reda på att jag är JÄTTEALLERGISK emot Häst. Och lite allergisk emot hund och katt. Inget vidare nytt under solen.
" - Du är ganska känslig.. "


Vi har i veckan fått finåka en riktig borgarbracka bil - Audi Quattro A6 blablabla V8 blablabla 4,2 motor blabla.
Det tokiga var att den drar 1,7liter per mil. Ungefär lika som tusen liter i minuten. Nästan.
Men fint gick det.

N's käraste Wilma och Lillan sov hos oss inatt. Blev en kort visit pga N är till Lksnd och fixtrixar lite.
Nyss myspys och fullt hus till nu nästan tomt hus är ganska trist. Och tyst.
Ville och Pajjen snarkar bredvid här i soffan.
Igår var det sol så vi passade på att busa med voffnosarna utan att behöva frysa massor!



<3


Förresten så såg vi årets första SNÖDROPPAR igår,
synd hade jag bara mobilkameran att fotograferen med men ändå! Ni ser ju hur söta och fina dom är!
<3



En jobbvecka framför mig. Plus KS besöket då, (eventuellt kiropraktor ) och på fredag samtal,
SEDAN hoppas jag på en vecka i Dalarna.

Vore så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar