fredag 11 mars 2011

Fredag.

Igår kväll efter jobbet när vi gick sista promenaden med Ville så berättade N att Ville hade nosat bävle vid en buske, N såg ingenting sade han, men tillslut syntes en liten spräcklig katt som hade hade fått nos på.

Jag sade att jag brukar bli lite rädd när Ville blir Så intresserad utav någonting i något buskage eller liknande. "-Varför då? sade N"

Jooo. Men alla vet ju att hundägare hittar döingar i buskage.

-Ah, du ser för mycket film" suckade han och flinade åt mig.

Hihi.

Jaa, men det är ju hundarna som sniffar fram dom i skogen, buskage och så vidare!






Dagens projekt är att leta på en kiropraktor, man kan gå 5 gånger gratis om man har frikort - vilket jag har! Vilken bra grej!
Jag har fått tandläkartid på systers födelsedag - 29/3 - om jag behöver en BETTSKENA.. Hmm.
( På grund av att jag är så spänd i käkarna )

Har två bra tider till viktiga samtal, en nästa vecka och en sista mars har jag att vänta på också.
Det här blir nog bra tillslut.
 


Tänker på Emil som är i New York - Vilken grej!


Vi funderar mer och mer på att flytta. Men VART?
Att leta lägenhet i den här stan är ju inte det lättaste. För dyrt, eller möblerat eller liknande.
Sätter nog in en annons på Blocket snart.
Vill ha ett hem som känns som vårat, här är ju inte alla våra saker ens.
Min fina Yamaha är fortfarande nerpackad. Saknar alla fotografier, böcker med mera.
Ur led är allt!

Kär i dig min prins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar