tisdag 1 mars 2011

Det syns inte, du är fin.

Var till doktorn idag. Min husläkare är jättebra. En ung kvinna runt 40 kanske? Sympatiskt och äkta.
Jag berättade om huvudvärken, och allt. Hon gav mig papper att torka tårarna med.
Fick ett intyg jag ska ge till jobbet.
"-Jag ringer dig på måndag och kollar hur läget är"..
Som jag skrev förut så är jag väldigt nöjd med mina kontakter här. Fastän dom har en miljon mera patienter än doktorerna i Dalarna så bryr dom sig och hör av sig.





Inatt hoppas jag att John Blund hälsar på. Det vore fantastiskt att sova som ett lamm. Jag börjar jobba i ottan i morgon, klockan 07 är jag där och börjar dagen på bygget.
Personalmöte på e.m. Blir nog bra.


Längtar efter N. Han jobbar tidigt-tidigt på morgnarna ännu och har inte kommit hem för kvällen.
Ville och jag såg på tv nyss innan vi var ut i kalla blåsten, jag somnade visst till för det plingade till en påminnelse och jag trodde det var alarm på klockan. Hjälp!
Fast SKÖNT att veta att det är en natt kvar att få sova .. :)




1 kommentar:

  1. Nu har jag läst kapp!

    Vilken fin blogg! Lättläst och fin. Ni verkar ha ett så ärligt liv, levande... Äh, äktariktigt. Fattru?? Jag vet alla fall vad jag menar!!

    Kram kram!

    SvaraRadera