måndag 28 februari 2011

Tillbaka i 08:e land.



Det blev en blixtvisit till Dalarna, har hälsat på mina älskade - Joar, Arvid och Axel, storasyster + man, storebror och lillebror Vanja, sovit hos mor & far så är jag hemma igen sedan igår kväll. Freja är i Grövelsjön så henne träffade jag inte.

Känns tomt och trist här idag.
Hade en jobbig natt. Kunde aldrig somna. Trasslade i magen, oro och hjärnspöken.
Enda positiva var att jag kunde kika på "spökteven" på kanal 4+ som jag alltid gjorde förut.
Jag vill åka till gamla stenslott i England, och gamla fyrar och leta spöken.


Har en ledig dag, vi kröp ner igen efter morgonpromenaden. Somnade någon timme till. Det är en sådan dag idag.
Nu är det dags att gå ut igen, det är grått och trist. Dock ganska skön temperatur. Alltid något.



Bilden är på Ville, tagen vid Mumins mosters sommarstuga. Den ligger ett hus ifrån våran f.d sommarstuga. Vi var dit och tittade. Massor utav snö. Kändes som man hade behövt styltor! Bonaden på kortet längst upp är tagen inne i stugan. Den är söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar