tisdag 22 februari 2011

Tror det är tisdag..

Har städat och städat idag - det behövs. Tänk om min läkare såg hur det såg ut här innan dammsugaren vaknade.. Med allt katthår. Och damm. Fy. Men nu så.
Det behövs FÖRVARING. En fin byrå skulle vara bra i sovrummet.
Och en bokhylla i rummet vill jag ha. Mina böcker är hemma hos mor & far sedan från Hushagen.. Vill ju kunna titta i dom ibland.
Jag vill flytta härifrån lägenheten helst, även om den är fin. Men det är för rörigt. Har kaos ändå.
Var ska vi bo? Norrtälje säger N. Jag har ingen erfarenhet av det stället, men än N säger att havet är där och det är "jättefint".. :)

Idag är det Rydos födelsedag! GRATTIS pojk. Här är en fin bild från en gala back in the days..






Börjar tröttna på kylan. Snön och att mina naglar går sönder av all tvättning och spritning på jobbet. Min tumnagel ser inte fin ut. Usch. För att inte tala om mitt hår. Det behöver klippas NU helst. Det har vuxit sig långt, men vad gör det när man ser ut som ett trassel efter dusch? Och hela tiden egentligen..

Haft en svacka - jag hoppas verkligen den har gått över nu. Ialla fall det värsta. "-Du får inte må dåligt något mer nu" säger N.
Är inte så mycket på internet nu mot jag brukar. Har nog tröttnat. Min bluetooth D-link DBT-122 vägrar funka mer, så har inte ens kunnat beema över mobilbilder från kameran till bilddagboken. HJÄLP!
Den funkade bara för några dagar sedan, men nu fast inget är ändrat på så blir det ingen kommunikation.
Halleluja.


Är ledig lördag och söndag. Och med tanke på att jag har missat Axels 1årsdag och kalas så VILL VILL VILL jag verkligen att vi åker hem på fredag efter jobbet. Jag saknar alla där hemma. Massor. <3


2 kommentarer:

  1. Hoppas det blir bättre snart. Håll ut! Norrtälje är för övrigt fint. Kram!

    SvaraRadera