torsdag 24 februari 2011

Torsdag.

Inatt när N åkte var det minus 25. Jag hoppades nästan att bilen inte skulle starta så han kunde krypa ner bredvid mig igen. Hihi. Men men. Den gick precis igång, våran babyblå diesel. Som låter som en traktor!

Gör mig i ordning för ett eftermiddag/ kvällspass på jobbet. Pysslar och försöker få tag i en dam som ringt mig, skrev ett mail så att hon i alla fall ser att jag har hört av mig. Ska bli intressant.

Snart helg och jag hoppas fortfarande på Dalarna.!. <3


Ville Snuffnos ligger här bredvid och håller mig sällskap.
Han vill nog också hem till 'morfar och mormor', få busa med Nisse och leka med Pelle.
Det ska bli varmare också så det vore ju perfekt!

Drömt om våran galapojk sweetie darlin' Sören inatt - han hade LÅNGT brunt hår i drömmen.
( Han är rakad på huvudet sedan flera år tillbaka )
Han är en sådan som jag verkligen borde träffa snart. Minns inte när vi träffades senast :(

Alltid händer det något tok i närheten utav Sören, man kan lätt "garva läppen"av sig.
Han skulle kunna skriva en bok om sina äventyr,  inbillad Rabies i Indien, dropp på Falu lasarett med tusen mera.
Vi gick i parallell-klass på högstadiet så på tyska lektionerna så fnissade vi ibland så vi åkte ut. Hähä.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar