torsdag 6 januari 2011

ZzZZzz.

Känner mig fortfarande som en urvriden disktrasa, nu har jag i alla fall ätit cortison och antibiotika sedan i måndags? Så.. COME ON! Giv mig styrka. Svimmar ju varje gång jag ställer mig upp nästan.

Har sovit flera lurar på soffan idag, först gjorde Joar mig sällskap medans han tittade på Nickelodeon.
Älskade lilla Kung! Det får aldrig mer gå två - tre månader emellan jag träffar dom. Som det har gjort nu av flera anledningar.
Never ever again.
Mina fina.
Snön fortsätter att snöa, tätt tätt. Det är vackert ute som ett julkort. Och tyst som i graven.
Husbonden jobbar dag som natt med plogningen i hamnen.
Igår jobbade han i flera dygn på samma dag. Nästan.

Höll honom sällskap hem i telefonen inatt så jag visste att han kom hem utan att vare sig halka i diket, eller somna.
Otäcka vinterväglag!

2 kommentarer: