onsdag 5 januari 2011

Host host host host host.

Nu är det tredje gången på fyra dagar denna vecka jag har varit till doktorn och inhalerat.
Trevliga doktorn sjukskrev mig tillomed 16e januari.
Nu kan jag vila upp mig och få lite krafter tillbaka. För nu orkar jag knappt gå uppför en trappa. Helt värdelöst.

Måste säga att personalen på husläkarmottagningen i Vallentuna, och dom på Allergi och astma-forskningen på Huddinge sjukhus är jätteomtänksamma och har ringt och frågat hur jag mår. Fick en tid på Huddinge nu på måndag.

Får se om jag får en sådan inhalator utskriven så jag kan ha hemma. När det blir såhär illa.
Igår kväll hade jag behövt åka till akuten, men snöoväder och flera mil ifrån så orkade jag inte ens tänka tanken.
Men det är ingen lek att inte kunna andas. Panik panik.

På tal om helt andra saker så saknar jag min fina pojk massor redan. Tokigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar