tisdag 25 januari 2011

Love that man, Scared without him.

Det blåser isvindar.
Man blir inte inspirerad till någon slags ute-aktivitet alls. Grått och allmänt tråkigt.
VAR ÄR SOLEN? VAR, VAR, VAR?

Känns som jag skulle behöva tanka sol i flera veckor i sträck nu för att piggna till,  få lite fräknor och färg.
Bli mjuk i kroppen. Tina upp.
Önskar vi kunde få resa till något varmt land. Vore så fantastiskt bra.Nu nu nu!

Såg att "någon" ska hit till Stockholm, varför ska det vara så svårt att höra utav sig? Suck.
En del tar för givet när det ska vara tvärtom. Jag finns här.

Jag är så glad över N. Varje dag. Han och djuren gör mig trygg. När det är lite snurrigt här och där.
Tankarna virvlar och katastroferna lurar bakom varannat hörn.
Mina fina!

Är ledsen över min värk i ryggen och huvudet.
Varje dag blir jag stel - jag knappt kan böja på mig, att till exempel bädda rent i sängen är en plåga.
Om det är så här nu när man är 30, vad ska det bli när jag är 80? Hjälp!
Nicklas fick massera mina tinningar igår. "-Tryck hårdare!"
Vill dunka huvudet i väggen ibland, få en annan smärta - leda bort den där.


Lite humor i eländet är att jag ska bli Friskvårdsansvarig på min avdelning.
Jag som är friskast i stan! :)
Men vi får några förmåner att till exempel träna gratis på vissa aktiviteter på Vallentuna träningscenter,
det ska jag ta vara på. Hjärnspökena måste få gå åt sidan.
Min värk måste bort.


Idag är jag ledig.
Ska pyssla lite här i röran.
Ska kela med Pajjen och Ville. Kanske försöker se en film. Eller säsongens sista Navy.


 



Avlutar med en favorit - har den som ringsignal när N ringer. Love it.
What does it mean? The Flaming Lips

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar