lördag 29 januari 2011

Kärlek.

NEJ NEJ. Inte du.
Min älskade lilla farmor har blivit sjuk idag. Mor ringde och berättade. Hon är på akuten.
Jag saknar dig. Snälla bli frisk.
Här är en fin bild från hennes 90års kalas i somras.

Hon som har koll på allt, hon pratar om Facebook, och skulle helst vilja ha en egen dator.
Men ser inte så bra. Hon tycker om Håkan Hellström och tycker att Nicklas är snygg.
"- Han ser ut som Moneybrother".
TÄNKER PÅ DIG.


<3 <3 <3


Har en ledig helg, men N jobbar. Ingen bra kombination.
Vi ska ju vara ute i solen och dricka varm choklad!
Helger är enda gångerna vi är lediga tillsammans, så då vill man bara vara. Här eller där.
( Jag jobbar varannan helg, vården ni vet )...


I veckan har jag jobbat, varit ledig och jobbat. Det är roligt att man är uppskattad, dom är så snälla mina gummor och gubbar.
Jag får skratta mycket.

Solen sken här idag och det var plusgrader. Hoppas det blir likadant i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar