onsdag 19 januari 2011

I saw the whole of the moon.

Kom tillbaka till jobbet igår efter sjukskrivningen. "Min" gumma blev jätteglad över att Stintan - det vill säga jag har kommit tillbaks.
"- Jag trodde du hade ramlat på cykeln, jag var så orolig. För du sade du skulle cykla hem sist du var här".. Pluttan. Och dom andra var också glada över att jag var tillbaka. Fick kramar och pussar på kind. Sådant värmer. Dom tycker om mig och jag tycker om dom!




Idag hade vi personalmöte och det pratades om semesterledighet. Jag vet i alla fall att jag vill hem till Kofesten! Då lär man vara i Floda. Sommar i Floda är inte det sämsta. Faktiskt.
Så att önska mig semester andra veckan i juli måste jag komma ihåg!
Är det något galore på Peace & Love så vill jag dit också..

Ville har varit med pappahusse på jobbet idag. Dom åkte hemifrån efter 05. Han hade varit jätteduktig sade N. Duktiga arbetskille-Ville.

I morgon är jag ledig, Whatta do, whatta do? Sedan jobbar jag fredag, lördag, söndag och måndag.

Fullmånen gjorde mig sällskap på cykelturen till jobbet i morse. Den är så magiskt fin. Slutar aldrig att fascineras utav den.
Brukar tänka på när jag låg i soffan nere i stora rummet i Vaxholm hos moster B, där kunde man se stjärnorna och månen genom fönstren ut mot havet.
Underbara moster B, jag saknar dig varje dag.




Kortet är taget vid halv 7 i morse.



Nu väntar vi in N som kommer hem från jobbet strax - för andra gången i dag. Tok.



http://open.spotify.com/track/7AElHOzBkrmn2U5vZcDFIM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar