söndag 26 februari 2012

Söndag.













Solen värmde idag.
Vi hade inge bråttom.
Det blev ett par timmar utomhus.
Åh, vad jag tycker om sådana här dagar.
Det ger en hopp om livet. Igen.

Fräknorna i ansiktet vaknade till liv utav vårsolen idag.

Det är nog årets första vårtecken.
Ville har inga fräknor men blev väldigt trött - han sover gott nu i sängen.
Lilla sockerkringlan min.
<3
Ville och Nisse sprang runt på Mosselåkern och sniffade efter spännande lukter,
Nisse, mor och far åkte hem sedan till sitt, jag och Ville fortsatte gå i solskenet.

Hade bara mobilen att fotografera med, tyvärr blev det ingen bra bild på Ville i full fart.
Älskar att se han springa fritt.
Lika fascinerad varje gång.


...


I morgon är det måndag.
Egentligen är måndagarna en favorit nu.
Vår lilla ADHD/ADD-grupp gör gott.

Sedan går varje dag förbi.
Plötsligt är det måndag igen.

Den här veckan som kommer hoppas jag på bubbelvin, valp-mys i granngården, kanske film-mys med J, te-drickning med P och kanske A?
Och fler saker som skulle göra mig glad.

Och Borlänge. Och lite Åselby.
Det vanliga.
Men ack så livsviktiga!


...


Håll tummarna för mig i morgon.
Ska ringa om lägenheten jag tittade på i fredags.


...



Såg ni den fina månskäran igår kväll?
Snett under till vänster hade den sällskap utav en klart lysande stjärna.
Det var fantastiskt vackert.

Undrar hur många gånger jag stått där stilla mitt på Hagvägen och tittat på alla stjärnorna?

Älven lät otålig.
Isen rör sig.
Den kanske vill släppas fri nu?








Snart kommer min kära bror.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar