måndag 27 februari 2012

Måndag.



Redan vid 17-18tiden började hjärnan släcka ner och plocka ihop för idag.
Trots att jag tog en extra tablett idag.
Jag måste försöka komma ihåg att registrera klockslag (ungefär) + uppfatta att NU blev jag trött. Typ.

Jag måste ha koll på ungefär när medicinen går ur, just för att kunna lista ut en dos som fungerar på mig.

Kanske inte det verkar som ett stort problem att "bli lite trött"..
Men jag lovar.

Det är jobbigt.


Jag trodde inte att jag skulle bli trött idag.
Det kändes ganska ok efter vår ADHD/ADD-grupp idag.
Tyckte inte det var så snurrigt som vi brukar kunna ha det.

Men tydligen hade jag fel.  
ZzzZzzzz

I och för sig så stressade jag i vanlig ordning innan vi kom iväg.

...


Hade fått ett paket i posten idag, det var ingen överraskning vad det kom ifrån, men jag blev så glad ändå!

Ville sniffade och var nyfiken må ni tro, och han skulle helst ha varit in i brevet och tittat om han kunnat.
Det var ponchon från E i Vallentuna som kom!

Ville undrade nog "- VAR FANKEN ÄR ELISABETTAN NÅGONSTANS??"


Det blev en ny favorit direkt.
<3

Jag ska ju inte ha en randig tröja under och en pussandes Whippet på mig,
men ni ser hur fin den är ändå kanske?
Rosa med rosor på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar