fredag 24 februari 2012

Fredag.



Jag har gjort något varje dag denna vecka.
( I min värld är det inte alltid så, vi lever i olika världar jag och ni )

Måndag: ADHD/ADD-träffen.
Tisdag: Semla hos Farmor
Onsdag: Roadtrip med Malin, Alf och Mumin. Och Ville.
Torsdag: Tittat på lägenheten, fotat inne i Blge centrum.
Fredag: Djurås, glassfika med Arvid och loppis.

Idag ringde M och frågade om den "nya" medicineringen.
Ska testa en variant nu, än så länge ok.

I tisdags när jag kom hem på kvällen var jag verkligen jätte-jättetrött i huvudet.
Det positiva - sov en hel natt, utan nattmedicin.  
Världsrekord!
Men det negativa var att jag inte kunde hälsa på i granngården för jag helt enkelt var så trött.

Hjärnan stänger butiken innan stängningsdags helt enkelt...

Det är läskigt att man inte fungerar en hel dag. Utan meds.

Vi skojade och sade att jag kan ju ta två av den starkare dosen om jag
vet att jag måste vara vaken länge, haha.
Humor.

Igår åkte Arvid med oss hem från Borlänge-turen.
Det var jag, Mumin, Malin, Nisse och Ville som var ute på en liten tur.

Vi tittade på lägenheten.
Hemligt hemligt.
Jag skulle absolut kunna bo där.

Andra anledningen till att vi allihop tog turen till stan var också ljusvandringen i Borlänge centrum.




( Lånad bild )

Vi fotade lite och jag passade på som alltid när jag är till Blge nuförtiden att hälsa på min extrastorasyster K på biblioteket.  
<3

Jag hoppas på "den där" lägenheten - kommer närmare henne också.
Ville kan leka med sin Kajsa.
Han har ju en tik i varje stad.

Vi kommer närmare Emil. Systrarna mina. Och hjärtegullen.
Har alltid sovplats i Floda - för där har jag några jag tycker om som jag vill kunna träffa också.

Några foton från ljusvandringen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar