tisdag 14 juni 2011

Jäntas dag. 1997-06-14 + 2009-04-30



Idag skulle min älskade älskade snuffpuffa Jänta - Jäntungen fyllt 14 år om hon varit med oss på jorden.
Saknar henne. Hennes doft. Och hennes ögon.

Hon var min första bäbis.
Jag var 17 år och vi hämtade henne när hon var 8 veckor i Vallda utanför Kungsbacka.
Dom bodde bredvid havet.
Hon var så pytteliten och så FIN.





Annars är det en dag i taget.






Tänk vilka olika känslor som finns inom en.
Människan är komplicerad. Hjärnan är komplicerad.

Jag är arg, ledsen och besviken.  
Och arg, ledsen och besviken igen.

På allt egentligen.
På problem - Onödiga saker. Olika världar.

Blir mycket att ändra på när det blir förändringar.
Praktiska saker.
Jag har svårt nog ändå för förändringar.
Blir bara arg över missförstånd och prat som inte stämmer.


Men det bli bra ska ni se.

Planerna finns. En av dom börjar idag.

Hoppas på att jag kan följa med och ta hand om mig själv i bubbelpoolen och relaxen här i e.m
Aqua Nova, Maserhallen
Mor, jag och Lillebror + Malin och Co åker.


Just ja. Mitt "nya" hår!
Fått fina komplimanger. Jag är jätteglad över dom.
Tack snälla ni.
Jag trivs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar