måndag 20 juni 2011

Måndag.

Äntligen vardag.
Men den här helgen var fin, nära och kära på fars 70års galej.
Vädret kunde ha varit bättre men tack vare att vi fick låna det stora tältet så blev det fina fisken ändå!
Mysig kväll och fint folk!


 ( Vanjas bild )


Men det blev allvar också. Och saknad.
Så jag somnade i ren utmattning i flera timmar igår mitt på dagen.
Pojkarna gjorde mig sällskap uppe på "gula" rummet men jag somnade ändå under filten.

Hjärnan är mer komplicerad än vad jag trott.
Visst vet jag att den är en hel vetenskap, men VARFÖR OCH HUR många olika tankar kan den hålla med på egentligen?
Tankar / känslor / tankar / känslor.

Idag skiner SOLEN.
Perfekt att börja pyssla lite inför måleriet i huset.
Allt är fortfarande i något vacuum.
Som sagt -  min hjärna har totalsvårt för förändringar.
Men det blir ju bra. Det säger alla.
Och jag vet det. Även om det är krokigt.



Jag önskar jag kunde använda skattepengarna till något betydligt roligare än till vardagsliv.


Vill till Coctail på Södermalm





Finns mycket jag vill ha. NU!!


Nu är det frukost och pyssel som gäller.





( Igår kväll fick Mumin lov att följa med ut på sista promenaden.
Status: Weak.
Pelle Popcorn sprang med, tur han har sin lilla klocka på sig.
Pling pling.
Världens bästa och finaste Pelle.
Kvällssolen kom tillomed fram. Bara det.
Sedan sov jag, Pajjen  och Ville i vår lilla wagon )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar