måndag 13 juni 2011

Hundrade inlägget.

Hej, jag lever.
Fast har tappat lite gnistor här och där. Fått tillbaka gnistor och några tappade igen.
MEN.
Nytt liv igen, fastän det inte är nyår! Det ni.

Gjorde slag i saken och fixade tid hos frisör i Borlänge, Moderna salongen i centrum.
Så här ser jag ut nu: MEN det går inte att ladda upp just nu.



Låten som spelas på radion lär jag dela med mig. Har ett minne utav den att en kille på Hagaymnasiet spelade och sjöng den i aulan på våran studentdag. Den dagen var ju bland mina bästa jag haft.

Låt --->  Free Fallin ' Tom Petty

Vi hade världens värsta lärarinna i gymnasiet så när den efterlängtade Studentdagen kom så var jag o min vän Frida överlyckliga.. Äntligen slapp vi häxan!. I verkligen negativ benämning.


Jag återkommer när jag landat lite.
Och tror ni att jag ska skriva något snaskigt så får ni leta vidare.
Privatliv är privat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar