tisdag 5 april 2011

Tisdag.

Har ordnat så jag har bank ID nu, det var ju väldigt smidigt må jag säga.
Har tittat på mina recept på Apoteket ( TACK JONAS!!!! ) Hiho.
Ett tips är också att gå in på Vårdguiden.se - där fanns ännu mer detaljerade listor på recept man haft och så vidare.




Har också deklarerat mina väldiga ekonomiska tillgångar jag äger. Får tillbaka på skatten - det är stort!


Är kolgruve-änka varje kväll i veckan, det är mindre roligt. But whatta do.

Fick en inbjudan om 30 april, Floparks fest! ÅÅjjj. Jag vill dit!
Ska i alla fall försöka få till en myskväll med Rydo och Emil snart.
Det är inte så bara när Emil Peace&Love-jobbar jämt. Men det är banne mig på tiden!

För att inte tala om "fulfest"..
Ä hä nåt man kan ti Floâ så ä hä ö dreckâ!


"Nu skä vi ut å supa, så längji söm vi penningar har.."



(Jag och bästa syster Mia, fulfest maj 2008. We were everyone!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar