fredag 8 april 2011

Fredag.




Tre veckor idag tills jag fyller 31. Alltså 31.
Har varit 30 år ett helt år snart.
Det har på vissa delar varit bland det bästa året i mitt liv - på "det där" planet.
Men mycket tok förståss.
Always the tok!
Flytt på riktigt men ändå inte.
Jag saknar fortfarande många utav mina saker som är hos mor & far på grund av platsbrist här.

Igår kväll när vi skulle sova frös jag sådär igen. Kallt kallt kallt.
Fast det är mycket bättre än när jag trappade upp medicinen för snabbt.
Nu fryser jag "bara" då och då. På konstiga tider och helst vid kryp-i-säng-dags.
Tur då att man har en varm kamin till sambo som kan tina upp en.

Tokgubben min.
Bäst i hela vida världen.

Jag trodde det skulle bli en riktigt vacker dag idag. Men tji fick jag.
Det var jättemysigt på våran första promenad, varmt och gott. Solen sken.
Jag hade klätt på mig som det vore sibirisk vinter ute.

Sedan mitt på dagen blev det plötsligt mörkt och sedan började det att spöregna en stund.
Märkligt.
Nu är det fortfarande lite grått.
Man blir sugen på att krypa ner under filtarna och titta en film.

( Det blev ingen film senast jag skrev om det, N kom hem som en glad överraskning istället )
Han skulle ha varit och jobbat dubbla jobbjobb.








Jag hade något på hjärtat när jag började skriva men det försvann.

Tata..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar