måndag 19 januari 2015

Måndagkväll.

Somnade på soffan ikväll, egentligen inget ovanligt för min del. Men de sista veckorna har jag utan problem varit vaken till halv 1 på nätterna. Min tidiga kvällströtthet ikväll beror nog alldeles säkert på att jag var till E på samtal idag. Äntligen är vi igång efter juluppehållet. Pratade om det senaste, och jag berättade att jag har sådant "här" stående upp i halsen. Så himla l e s s.
"-Är du arg på honom? "
Ja, jag är det!

Är arg på er allihopa som har varit i någon slags kärleksrelation med mig det senaste året överhuvudtaget..

Sett klar Homeland säsong 4, uppdaterat mig i senaste Brooklyn nine nine, och sett två filmer sedan sist jag skrev. Försöker att slippa tänka på något överhuvudtaget genom att sätta på mig mina rosa hörlurar från Tokyo och gömma mig med surfplattan under filten i soffan i några timmar varje kväll. Det funkar ganska bra.

Nu börjar batteriet att ta slut så säger godnatt och hoppas på att somna om efter sovapåsoffandet. (Jag som skulle titta Vetenskapens värld på tvn om Stonehenge.)

E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar