tisdag 10 april 2012

Tisdag.

Nu är min YAMAHA på plats.
Högtalarna är inkopplade och jag kan lyssna på Spotify.
Äntligen.

Igår när jag kom hem till mig efter en långhelg i Floda så var inte riktigt hjärnan med.
Tankarna var överallt och ingenstans.
Skulle försöka måla hyllan men åkte till syster istället och byggde lego med Arvid.





"-Ska bara.."
Kanske jag ska skylla allt på den där ..
Komma där och rubba mina cirklar.


Det tar tid att komma i ordning - fastän jag ogillar röran och kaoset enormt.

För varje tom kartong som staplas på Ännu en tom kartong, borde jag få ett diplom.
Det är så det är - det här med att leva med ADD.

DET_TAR_TID.


....



Nu när jag har eget internet igen kan man roa sig med att scanna av Facebook i lugn och ro.





Jag vet inte vad det är egentligen var och en får ut av att likt en kulspruta smattra ut den ena "viktiga" statusen på Facebook efter den andra... ?
Är lite smått road av att läsa dom där "Hans & Greta", "Tommy & Annika"- statusarna.
Uttrycken lånar jag av Malene Larssen.


....
 

Jag, Joar och Sofia var till Blge bibliotek idag, jag passade på att låna hem ADHD/ADD-boken.
Igen.
Hade den liggandes hemma i lilla huset i somras.
Men då fanns det ingen tid [ORK] för läsning.
Lånade också en utav Malenes böcker som hon har skrivit "-Är jag normal, mamma?"

Nu var det några veckor sedan jag läste i någon bok.




( Lånade bilder )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar