måndag 16 april 2012

Måndag.



Igår kväll när jag somnade det spöregnade det.

I morse när vi vaknade var det vinter igen.
Tänkte mest på att det inte var bra att ha tygskor nu.
Ville och jag gick en promenad nu bland alla stora snöflingor innan det blev mörkt.
Blev bara blöt och lite sorgsen.

Vet inte varför det är i obalans nu.
Eller varför jag tänker så mycket.
Det är jobbigt.

Annars är det bra.


...

Telefonerade med M idag,  berättade nog saker som jag inte berättat för någon förut.

...


Idag måndag:
Hantverkarna har varit och spacklat i vard.rummet och hallen,
i morgon lär det bli klart = vi kan åka hem och pyssla klart allt som ska pysslas klart.

Det var äntligen dags för ADHD/ADD'andet i Djurås igen.
( Sist var jag på föreläsningen i Falun, och gången efter var det påskuppehåll. )

Det var ganska lugnt, jag var trött som vanligt och tankarna var på annat håll.
Fick skjuts idag, det var skönt med tanke på snöovädret.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar