torsdag 8 mars 2012

Torsdag.








Oj, vilken hicka jag fick.
Hela magen hoppar.
Hjälp.

Fick lov att låna bilderna från den här bloggen http://lifewithadhd.tumblr.com/ ..
Jag tyckte dom här tre bilderna beskrev mitt liv ganska bra.

Det här med att begränsa sin tid vid internet har väl kanske inte gått så bra senaste veckan?
Jag ska bara... plötsligt har det gått fem timmar och jag ska bara igen....
Jag har i alla fall inget internet hemma i min boning nu.
Kan titta Gmail och FB i mobilen, men knappt något mer.
Jag har ju en telefon som är över två år gammal.
Dvs en antikvitet i dagens tekniksamhälle.

...


Det är mycket jag skulle vilja nu inför flytten.

Det är snart fullt i hårddisken där uppe över alla idéer jag har.
Kanske därför jag har haft huvudvärk varje dag senaste veckorna?
Jag som inte har ont i  huvudet mer.
Just.. OH, LOOK A SQUIRREL!

Jag letar färgglada tyger på nätet.
Till mina fyra stolar i köket och till någon tavla.
Hade gärna tillbringat helgen i Sthlm på Retro-mässan.







Och åkt på en Second hand-tur och letat roliga fynd.
OCH gjort tusen saker till.

På söndag ska Ville ställas ut på inoff.hundutställningen i Rättvik.
Jag har gjort i ordning alla viktiga papper redan.
Är ju ingen professionell hundutställare precis, det är kul att se alla olika hundar tycker jag.
Vi vet ju att Ville är världens finaste ändå.
<3



( Lånade bilder )



....



Har märkt ett fenomen som utspelar sig på internet.
Egentligen har gjort under alla år jag har varit aktiv där.
Selektiv vänskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar