söndag 4 september 2011

Söndag.

Lite söndagsångest idag.
Ni vet när man funderar på precis allt i hela vida världen.

Vaknade först av alla och tänker och tänker, tänker och tänker igen.

Vad JAG ska göra.?

Jag skulle vilja bo vid havet i Norrtälje, göra saker som är bra för MIG.
Jobba på något spännande ställe.
Bo med N och alla våra djur.

Jag vill ha båda världarna.
Storstan och landet.
Skogen och sällskapet.


Vi har blivit med kattbäbis.
En kattbäbis som dom hittade på N's jobb.
Han är på pricken lik PELLE POPCORN!
Totalt orädd och framåt.
Ville och bäbisen fann varandra direkt.

Tillomed Pajjen accepterar honom.
Dom jagar varandra och leker.
Soffan är rena Formel 1-banan här.






Igår kom också tjejjerna hit.
W-nosen och Fjärilsörat.
Så mysigt att vara allihopa igen.
Våran fina Leo-Palm familj.

Har ingen lust att packa ihop oss och åka norröver.
Det som är bra är att vi får åka med N.
<3
Självklart vill jag hem. Också.
Men det är här som mitt sovsällskap och trygghet är.
Saknar mina pojkar, kära och nära.


(Vad händer i veckan?)
Vattengympa, test hos Psykologen, GOS i Åselby.... Typ?

Åh, förresten har jag gjort smulpajj utav äpplena vi pallade.
Gottis.




Oh.Snart hemfärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar